Introduzione
Radio IWAVE PTT MESHpermette à i pompieri di stà cunnessi facilmente durante un avvenimentu di lotta contr'à l'incendiu in a pruvincia di Hunan.
U PTT (Push-To-Talk) purtatu per u corpuMAGLIE à banda strettaE nostre radio di l'ultimi prudutti furniscenu cumunicazioni push-to-talk istantanee, cumprese chjamate private unu à unu, chjamate di gruppu unu à parechji, chjamate di tutti è chjamate d'emergenza.
Per l'ambiente speciale sottuterraniu è internu, attraversu a topologia di rete di relè à catena è rete MESH, a rete multi-hop wireless pò esse implementata è custruita rapidamente, ciò chì risolve efficacemente u prublema di l'occlusione di u signale wireless è realizza a cumunicazione wireless trà a terra è u centru di cummandu sottuterraniu, internu è esternu.
Utilizatore
Centru di Pompieri è di Salvataggio
Segmentu di u Mercatu
Sicurezza publica
Tempu di u prugettu
Settembre 2022
Prodottu
Stazioni di Base MESH PTT Portatili Adhoc
Radio portatili Adhoc
Centru di cummandu portatile in situ
Sfondate
U dopumeziornu di u 16 di settembre di u 2022, un focu hè scoppiatu in l'edifiziu China Telecom in a pruvincia di Hunan. L'edifiziu Lotus Garden China Telecom hè statu u primu edifiziu in Changsha à superà i 200 metri cù un'altezza di 218 metri.
Era ancu cunnisciutu cum'è l'edifiziu u più altu di Hunan à l'epica. Hè sempre unu di l'edifizii emblematichi di Changsha cù una altezza di 218 metri, 42 piani sopra terra è 2 piani sottuterra.
Sfida
Durante u prucessu di lotta contru l'incendii, quandu i pompieri sò entrati in l'edifiziu per circà è salvà, e radio DMR cunvinziunali è e radio di rete cellulare ùn anu pussutu ottene u cumandamentu è a cumunicazione perchè ci eranu troppu punti cechi è ostaculi in l'edifiziu.
U tempu hè a vita. Tuttu u sistema di cumunicazione deve esse custruitu in pocu tempu. Dunque, ùn ci hè micca abbastanza tempu per truvà un locu adattatu per mette u ripetitore. Tutte e radio devenu esse à un buttone per funziunà è cumunicà automaticamente cù ognuna per cunfigurà a rete radio in maglia per copre tuttu l'edifiziu da -2F à 42F.
L'altra esigenza per u sistema di cumunicazione era ch'ellu duvia esse capace di intercunnette u centru di cummandu in situ durante l'eventu di lotta contru l'incendii. Ci hè un camion di pompieri vicinu à l'edifiziu di telecomunicazioni cum'è centru di cummandu per coordinà tutti i sforzi di i membri di u salvamentu.
Soluzione
In casu d'emergenza, a squadra di supportu à a cumunicazione accende rapidamente una stazione base radio MESH à banda stretta IWAVE cù antenna alta à u 1F di l'edifiziu di telecomunicazioni. À u listessu tempu, a seconda unità TS1 hè stata ancu spiegata à l'entrata di u -2F.
Dopu, e 2 unità di radio di a stazione base TS1 si sò subitu cunnesse trà di elle per custruisce una grande rete di cumunicazione chì copre tuttu l'edifiziu.
I pompieri portanu e stazioni base TS1 è e radio portatili T4 in l'edifiziu. Sia T1 sia T4 si uniscenu automaticamente à a rete di cumunicazione vocale ad hoc è espandenu a rete in ogni locu in l'edifiziu.
Cù u sistema radio manet tatticu IWAVE, a rete di cumunicazione vocale cupria tuttu l'edifiziu da -2F à 42F è u veiculu di cummandu in situ è dopu u signale vocale era trasmessu à distanza à u centru di cummandu generale.
Benefici
Durante u prucessu di salvamentu, l'edificii sutterranii, i tunnelli è l'edificii di grande portata anu di solitu grandi punti cechi di cumunicazione. Questu rende u salvamentu più difficiule. Per e squadre di salvamentu tatticu, una cumunicazione fluida è affidabile hè essenziale. U sistema MANET di IWAVE hè basatu annantu à a tecnulugia di rete ad hoc à banda stretta, è tutti i dispositivi anu e caratteristiche funziunali di implementazione rapida è cascata multi-hop.
Ch'ella sia una cità cù edifici alti, edifici interni o piste sutterranee, e radio MANET di IWAVE ponu mette in opera rapidamente una rete di cumunicazione d'emergenza secondu e cundizioni lucali è ottene una copertura di rete in situ u più prestu pussibule. L'estensione di a copertura di u signale hè una cundizione necessaria per assicurà chì i soccorritori possinu gestisce cù successu l'accidenti è eseguisce compiti difficili.
Data di publicazione: 02-Set-2024




