FAQ2

1.Perchè avemu bisognu di una rete dedicata ?

1. In termini di scopu di a rete
In termini di scopu di rete, una rete di trasportatori furnisce servizii internet à i citadini per prufittu; dunque, l'operatori prestanu attenzione solu à i dati di downlink è à a cupertura di zona preziosa. A sicurezza publica, intantu, richiede di solitu una rete naziunale à cupertura cumpleta cù più dati di uplink (per esempiu, videosorveglianza).
2. In certi casi

In certi casi, a rete di u trasportatore pò esse chjusa per ragioni di sicurezza (per esempiu, i criminali puderanu cuntrullà à distanza una bomba via a rete publica di u trasportatore).

3. In grandi eventi

In i grandi eventi, a rete di l'operatori pò diventà congestionata è ùn pò micca guarantisce a qualità di u serviziu (QoS).

2. Cumu pudemu equilibrà l'investimenti in banda larga è in banda stretta ?

1. A banda larga hè a tendenza
A banda larga hè a tendenza. Ùn hè più ecunomicu investisce in banda stretta.
2. Cunsiderà a capacità di a rete è u costu di mantenimentu

Cunsiderendu a capacità di a rete è u costu di mantenimentu, u costu tutale di a banda larga hè equivalente à a banda stretta.

3. Deviate gradualmente

Devià gradualmente u budget di a banda stretta versu u sviluppu di a banda larga.

4. Strategia di implementazione di rete

Strategia di implementazione di a rete: Prima, implementà una copertura cuntinua à banda larga in zone à altu benefiziu secondu a densità di pupulazione, u tassu di criminalità è i requisiti di sicurezza.

3. Chì ghjè u benefiziu di u sistema di cummandu d'emergenza s'ellu ùn ci hè micca un spettru dedicatu dispunibule?

1. Cooperà cù l'operatore

Cooperà cù l'operatore è aduprà a rete di u trasportatore per servizii micca MC (missione critica).

2. Aduprà POC (PTT via cellulare)

Aduprate POC (PTT via cellulare) per a cumunicazione micca MC.

3. Chjucu è ligeru

Terminale chjucu è ligeru, à trè prove per ufficiale è supervisore. L'applicazioni di pulizza mobile facilitanu l'attività ufficiale è l'applicazione di a legge.

4. Integrazione di POC

Integrate POC è trunking à banda stretta è video fissu è mobile attraversu un sistema di cummandu d'emergenza portatile. In u centru di dispacciamentu unificatu, apre multi-servizii cum'è voce, video è GIS.

4. Hè pussibule ottene una distanza di trasmissione di più di 50 km?

Iè. Hè pussibule

Iè. Hè pussibule. U nostru mudellu FIM-2450 supporta una distanza di 50 km per video è dati seriali bidirezionali.

5.Chì hè a differenza trà FDM-6600 è FD-6100?

Una tavula vi face capisce a differenza trà FDM-6600 è FD-6100

6. Chì ghjè u numeru massimu di salti di a radio IP MESH ?

15 lupuli o 31 lupuli
I mudelli IWAVE IP MESH 1.0 ponu ghjunghje à 31 salti in l'ambiente di laburatoriu (valore ideale, micca teoricu), ma ùn pudemu micca simulà a situazione di laburatoriu in l'applicazione pratica, dunque suggeremu di custruisce una rete di cumunicazione cù un massimu di 16 nodi è un massimu di 15 salti in usu reale.
I mudelli IWAVE IP MESH 2.0 ponu ghjunghje à 32 nodi, un massimu di 31 salti in pratica.

7. U dispusitivu supporta a trasmissione Unicast/Broadcast/Multicast?

Iè, i dispusitivi supportanu a trasmissione Unicast/Broadcast/Multicast

8. Face salti di frequenza ?

Iè, supporta u saltu di frequenza

9. S'ellu hè cusì, quanti salti di frequenza per seconda hà ?

100 salti per seconda

10. Pò assignà più slot di tempu à a trasmissione video?

L'algoritmu di allocazione TS (slot temporale, cum'è u slot temporale pilotu, u slot temporale di serviziu uplink è downlink, u slot temporale di sincronizazione, ecc.) di u stratu fisicu hè preimpostatu è ùn pò micca esse aghjustatu dinamicamente da l'utente.

11. Pò assignà più slot di tempu à a trasmissione video?

L'algoritmu di u stratu fisicu hè preimpostatu per l'algoritmu di allocazione TS (time slot) è ùn pò esse aghjustatu dinamicamente da l'utente. Inoltre, u trattamentu currispundente in fondu à u stratu fisicu (l'allocazione TS appartene à u stratu inferiore di u stratu fisicu) ùn importa micca se i dati sò video o voce o dati generali, dunque ùn allocherà più TS solu perchè hè trasmissione video.

12. Quandu u dispusitivu cumpleta a sequenza d'avviu, quale hè u tempu massimu di cunnessione di u dispusitivu à a rete ADHOC?

U tempu di cunnessione hè di circa 30 ms.

13. Chì ghjè a velocità massima di dati chì pò esse trasmessa à a portata massima specificata?

A velocità di trasmissione di dati dipende micca solu da a distanza di trasmissione, ma ancu da diversi fattori ambientali wireless, cum'è SNR. Per a nostra sperienza, u modulu MESH di 200 mw FD-6100 o FD-61MN, aria à terra 11 km, 7-8 Mbps U modulu di topologia à stella di 200 mw FDM-6600 o FDM-66MN: Aria à terra 22 km: 1,5-2 Mbps

14. Chì ghjè a gamma di putenza regulabile di FD-6100 è FDM-6600?

-40dBm~+25dBm

15.Cumu restaurà i paràmetri di fabbrica di FD-6100 è FDM-6600?

Dopu l'avviu, tirate GPIO4 à u livellu bassu, spegnete è riavviate l'FD-6100 o FDM-6600. Dopu chì GPIO4 cuntinueghja à esse tiratu in giù per 10 secondi, allora rilasciate GPIO4. À questu puntu, dopu l'avviu, serà restauratu à i valori di fabbrica. È l'IP predefinitu hè 192.168.1.12.

16. Chì ghjè a velocità massima di muvimentu chì FDM-6680, FDM-6600 è FD-6100 ponu supportà?

FDM-6680: 300 km/h FDM-6600: 200 km/h FD-6100: 80 km/h

17. L'FDM-6600 è l'FD-6100 supportanu MIMO ? Sì nò, pudete spiegà perchè i prudutti anu 2 ingressi RF ? Si tratta di linee Tx/Rx separate ?

Supportanu 1T2R. Trà e duie interfacce RF, una hè l'interfaccia AUX, chì pò esse aduprata per a diversità di ricezione per migliurà a sensibilità di ricezione wireless (ci hè una differenza di 2dbi ~ 3dbi trà l'antenna cunnessa è micca cunnessa cù u portu AUX).

18. L'FDM-6680 supporta MIMO?

Iè. Supporta 2X2 MIMO.

19. Chì ghjè a capacità massima di relè ? Cumu cambia a velocità di dati secondu u numeru di relè.

A nostra raccomandazione hè un massimu di 15 relè, ma a quantità effettiva di relè deve esse basata annantu à l'ambiente di rete attuale durante l'applicazione. In teoria, ogni relè supplementu riducerà u rendimentu di dati di circa 1/3 (ma hè ancu sottumessu à a qualità di u signale è à l'interferenze ambientali è à altri fattori).

20. Chì ghjè a velocità massima di dati chì pò esse trasmessa à a portata massima specificata ? Chì ghjè u valore SNR minimu in questu casu ?

Pigliemu un esempiu per spiegà sta quistione: Se un UAV vola à un'altezza di 100 metri cù un modulu FD-6100 o FD-61MN à bordu (a distanza massima di FD-6100 è FD-61MN hè di circa 11 km), l'antenna di l'unità ricevente hè fissata à 1,5 metri da terra.
Sè vo aduprate un'antenna 2dbi per tramindui. Tx è Rx Quandu a distanza da u UAV à u centru di cuntrollu in terra hè 11 km, u SNR hè circa +2, è a velocità di trasmissione di dati hè 2 Mbps.
Sè vo aduprate un'antenna Tx 2dbi, un'antenna Rx 5dbi. Quandu a distanza da u UAV à u centru di cuntrollu in terra hè di 11 km, u SNR hè circa +6 o +7, è a velocità di trasmissione di dati hè 7-8 Mbps.

21Face salti di frequenza ?

U saltu di frequenza FHHS hè determinatu da l'algoritmu integratu. L'algoritmu selezziunerà un puntu di frequenza ottimale basatu annantu à a situazione d'interferenza attuale è dopu eseguirà l'FHSS per saltà à quellu puntu di frequenza ottimale.